Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach

Sieci handlowe dochodzą do ściany, jeśli chodzi o obniżki cen. Z miesiąca na miesiąc konsumenci będą to coraz bardziej odczuwali w portfelach. W pierwszym kwartale w ujęciu rocznym liczba promocji wzrosła jedynie o 1,5 proc.

Aktualizacja: 26.04.2024 06:28 Publikacja: 26.04.2024 04:30

Kończy się czas wielkich promocji w sklepach. Specjalne oferty w innych kanałach

Foto: Adobe Stock

W I kwartale 2024 r. sieci handlowe wydały o 8,1 proc. mniej gazetek z promocjami niż przed rokiem. Mimo to liczba promocji w tym okresie wzrosła o 1,5 proc. – wynika z raportu UCE Research, Hiper-Com Poland i Grupy Blix, który „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.

Promocje to podstawa

Pozostało 94% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Handel
Wolimy kupować ubrania online. Znikają kolejne sklepy odzieżowe
Handel
Biedronka na podium, Lidl za Dino, a ceny rosną. Nowy koszyk cenowy
Handel
Katastrofalna decyzja dla eksportu. Odwołany przetarg na terminal zbożowy w Gdańsku
Handel
Kolejna znana marka modowa ma poważne kłopoty
Handel
Korupcja zatrzymała polsko-ukraińskie negocjacje rolne. Warszawa czeka